KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Espressomaskin



Espresso Maskin från Lauritz auktion

Hade jag druckit mer kaffe än jag gör, speciellt espresso, cappucino eller latte så hade jag ropat in denna ursnygga espresso/cappucino maskin ifrån Laurtitz internetauktioner direkt. Jag har märkt att det är ett återkommande objekt i olika färger och slutpriserna hamnar på ca 2000 SEK inkl. frakt till Sverige (Auktionsfirman håller till i Danmark). Den är värderad till 4149 SEK. Prövar på en lite informationsöversättning ifrån danska:

"Espresso/cappuccinomaskin tillverkad i röd högblank lack. Brygger espresso/ cappuccino/café latte i portioner och har 15 bar vatten/ånga för uppvärmning av mjölk. Temperaturmätare, uppsamling bricka, avtagbara vattentank (1 liter). 1000 W, 230 V. H. 34 cm."

Bilder via Lauritz

Heyhome - en blogg om inredning arkitektur och design

Espresso Cappucino maskin i röd retro stil


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 15:29:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...