KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Två koppar te




Som daglig tedrickare har jag ofta funderat på vart man ska lägga tepåsen, vilket oftast leder till att jag behåller den i. Och behåller man den i hamnar den ofta ivägen. Hur löser man detta problemen om man inte designar två koppar speciellt utformade för tedrickare?

Tie tea cup är specialdesignad för tedrickare som vill ha starkare te med påsen kvar i koppen. Genom att kroka upp påsen längst ena sidan förblir den kvar i koppen men ur vägen när man dricker. Den andra varianten, tea bag killer, innebär att man helt enkelt lyfter på koppen och gömmer påsen i det gömda tepåsefacket i fatet. Smart och enkelt!

Tie tea cup säljs i 2-pack här och kostar $25 vilket motsvarar ca 180:- i dagsläget.





bilder via dornob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...