KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Sebra hylla


Som en grisblink från en blå himmel eller likt Filips snabba repliker på Fredriks kommentarer så är den bara där mitt framför mig. Jävla TV-bänk. Sitter och söker inspiration via inredningsbutiker och på Inreda.com's barnmöbler finner jag äntligen det som ska få vara min kommande TV-bänk. Och eftersom det inte är en TV-bänk utan en barnmöber så slipper jag betala 2 000 - 5 000 som en TV-bänk ofta kostar, för barnmöbler kostar bara 1200:- (Nästan så att jag bör skriva REA i rubriken).

Sebra bookcase via inreda.com - Snygg barnmöbel

Långt därbak intill väggen står det fyra ovala hyllor som går att stapla bäst man vill. En perfekt produkt som går att experimentera med tills fantasin sätter stopp, dvs. när man har kommit fram till att det är den perfekta TV-bänken. Hyllorna finns i rektangulär och kvadratisk form, 4-pack för 1200:- hos inreda.com

en blogg om inredning, design och arkitektur - Sebra hylla från inreda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...