KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Eames gungstol



Eames gungstol - Heyhome - En blogg om inredning arkitektur och design

Meningarna med heyhome var från början flera, men inspiration för både mig och er var en av dom största. Om jag lyckas vette tusan, men jag är lika säker på att jag har lärt mig massor som att jag är säker på att påven är katolik. När jag kollar igenom gamla inlägg inser jag snabbt hur liten kunskapen var och hur stort området är! En sak som jag dock inte har lärt mig så bra än är att skriva på ett intressant sätt, mera jobb på detta.

Anledningen till att jag kollade igenom gamla inlägg var för att se om jag någon gång publicerat bilder på den klassiska Eames stolen i plast med Eiffeltornsinspirande ben. Hur som helst såg jag den inte, men på bilden ovan ser vi den i gungstolsvariant, oerhört snygg. Så var det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...