KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Smart kök hos flygplatsarkitekt


Snyggt kök hemma hos arkitekten Bernd Hollin

Bernd Hollin är arkitekt och ritar interiör till flygplatser. I sin övernattningsvåning i Frankfurt har han skapat ett kök med flera finesser som är mycket intressanta! Bilder genom mixr.se

Diskho inbyggd i köksbänken och blandaren inbyggd i skåpet. Smart och snygg inredning av arkitekten Bernd Hollin

Bernd har en uthuggen diskho i diskbänken som även löper ut över kanten och funkar som ett bord vilket tydligt syns på översta bilden. En enda enhet som fungerar som bord, bänk och diskho. Smart och snyggt utan alla övergångar mellan bänkskivor och diskhoar. Blandaren har han bygg in i skåpet vilket även det tömmer den stora bänkskiva från föremål. Detta är något jag tror vi kommer få se mycket mer utav!

En blogg om inredning, design och arkitektur - Arkitekten bernd Hollin lagar mat i sitt eget kök

På bilden ser vi arkitekten Bernd Hollin laga mat. Med hjälp utav det lilla extra bordet han har placerat uppe på diskbänken får han en bekväm arbetshöjd och kan jobba ergonomiskt korrekt.

Kommentarer
Postat av: Sandra Helen - livet som sanger ♡

Så fin blogg du har! :-)

2010-11-07 @ 14:56:25
URL: http://sandrahelen.blogg.no
Postat av: emlan

Önskar att mitt hem också kunde vara så fint :)

2010-11-07 @ 16:18:03
URL: http://baraemlan.se
Postat av: Maria

jätte fin blogg!! kommer definitivt följa den :)

2010-11-07 @ 20:40:37
URL: http://mariasandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...