KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Bokhjul



Bokhyllan bokhjulet


EVERY 30 SECONDS A BOOK IS PUBLISHED IN THE WORLD
THE AVERAGE PUBLICATION PRINTS 5000 COPIES
EVERY MINUTE 10 000 BOOKS ARE SENT TO PRINT


The average reader can read about 240 words per minute
A 300 page book normally takes 9 hours to read, non stop
If you read while you walk, you can read a book in about 43 kilometers
If you read and walk, watch out for traffic.




Texten ovan kommer direkt ifrån David Garcia Studio som designat bokhyllan bokhjulet som tyvärr endast är ett skithäftigt utställningsexemplar, man kan inte annat än tycka om det. Bilder via dornob


Rund bokhylla som rullar fram designad av David Garcia Studio

En blogg om inredning, design och arkitektur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...