KONTAKT









ARKITEKTUR INREDNING DESIGN PORTRÄTT KÖK & BAD TRÄDGÅRD LITTERATUR ÖVRIGT



Opensun glasveranda



Jag vet inte om det är vädret som för andra gången på rad får mig att blogga om att vara inne och ute samtidigt. Det är härligt väder ute och vackra färger, men samtidigt lite små ruggigt och kallt så man sitter gärna kvar inne, eller så bygger man en veranda från det franska företaget Opensun och njuter av värmen från insidan och naturen från utsidan.

Bilder via homedesigndecorating



Det är med en kreativ och häftig design som Opensun har tillverkad dessa moderna verandor som tar bort gränserna för vad som är inne och ute. Trots att man sitter innanför glaset så känns som man är där ute mitt ibland allt i trädgården. Och under sommaren kan man enkelt bara "öppna" verandan så har man en uteplats inomhus? eller hur det nu blir... Möjligheterna är många och veranda tillverkas efter beställning i önskad storlek.


Kommentarer
Postat av: Grethe

Så smart!!!!

2010-10-12 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



OM BLOGGEN

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙

Heyhome - En blogg om inredning, arkitektur och design

Robin Henriksson

Som inredningsstuderande genom Arkitektskolen i Danmark så föreligger ett ganska natuligt intresse för inredning, design och arkitektur. Genom min blogg vill jag dela med mig utav mina favorit konstverk, häftiga som läskiga, fula som snygga, allt som på något sätt väcker tankar och berör. Bloggen fungerar även som inspirationskälla i mina studier och är även tänkt att göra det för er läsare som kanske går i tankarna att inreda, renovera eller till och med bygga nytt.

Mycket nöje!

"Det är mycket som skulle kunna förbättras i de moderna bostäderna. Man kan t.ex. höra grannens TV, men man kan ännu inte se den."

Carl Farkas
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...